Ofertele crizei: doua produse la pretul unuia
Inspirati sau nu de cantecul suedezilor de la Abba, "Two for the price of one", unele companii se intrec (…)
Inspirati sau nu de cantecul suedezilor de la Abba, "Two for the price of one", unele companii se intrec (…)
Perspectivele de angajare pentru trimestrul trei din 2009 isi continua declinul de ansamblu anuntat anterior si (…)
Cifrele sunt proaste, sperantele sunt mari. Asa ar putea fi caracterizate primele luni ale acestui an. Cat conteaza (…)
O intrebare care revine tot mai des in zona comunicarii de organizatie se refera la modalitatile prin care (…)
In presa, vedeta lunii aprilie a fost cu siguranta impozitul forfetar. Dar ce inseamna acest impozit si care sunt (…)
Majoritatea companiilor resimt criza. Ca masuri, companiile si-au regandit bugetele pe anul in curs si si-au (…)
Va amintiti, poate, ca intr-unul dintre trecutele mele editoriale promiteam sa va aduc in atentie cateva lucruri (…)
Transformarile prin care trec companiile din cauza presiunii financiare, si nu numai, afecteaza angajatii, in (…)
"Iesiti din tipare" este, probabil, cea mai des enuntata deviza a scolilor de business. Cu toate acestea, (…)