
PurchaseJourney îți arată traseul complet online şi offline al cumpărătorului modern
GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră (…)
GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră (…)
Motto: ”I will face my fear.I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past, I (…)
În urmă cu mai mulţi ani, când am început să lucrez în vânzări, am auzit cu (…)
Proiectul european « Decide-IT » urmăreşte realizarea unei metodologii inovative de învăţare (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing CorpCând întreb directorii executivi din mediul de (…)
Citeam câteva informaţii din categoria „The management tip” în Harvard Business Review, (…)
Cercetătorii de la Harvard au vrut să vadă ce ni se întâmplă când suntem rugaţi să contribuim (…)
Facem cu toţii alegeri, zi de zi, aproape la fiecare pas. Unele, banale: ceai sau cafea, cravată albastră sau (…)
A face afaceri înseamnă să îţi asumi riscuri calculate şi să iei decizii spinoase pe baza celor mai (…)