
Brandul și omul. Frédéric Lamy: „În retail trebuie să fii optimist, modest și nearogant”
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) avea înregistrate, vineri, 27.836 de locuri de (…)
Confederaţia britanică pentru recrutare şi ocupare a forţei de muncă (REC) a anunţat că 29% dintre companiile (…)
Tabloul macroeconomic din perioada recentă seamănă izbitor de mult cu cel din anul 2008: creştere economică record (…)
Principalele îngrijorări ale românilor au legătură cu pierderea jobului, cu evoluţia economiei, dar şi (…)
Cifrele economice pentru regiunea separatistă transnistreană devin tot mai mici și anunță o adâncire a crizei (…)
Deficitul se va situa la 2,7% din PIB în 2018, după cum a apreciat de asemenea Bruno Le Maire, potrivit (…)
Venitul excedentar realizat din exportul de energie şi populaţia redusă, de doar 2,2 milioane locuitori, fac din (…)
Banca Mondială a revenit asupra cifrelor de la începutul acestui an şi a îmbunătăţit prognoza de (…)