
Concentrează-te şi pe clienţii pe care ţi-i doreşti, nu doar pe cei pe care-i ai deja
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto (…)
Când ai gândit ultima dată cu adevărat liber și ți-ai lăsat mintea să viseze fără să o limitezi? A (…)
Pentru că urâm mediocritatea atunci când o regăsim la cei din jur, unii dintre noi tindem spre (…)
România este o ţară în care percepţia eşecului îşi pune foarte mult amprenta pe dorinţa de (…)
Îmbină artele marţiale cu afacerile şi îi iese atât de bine încât este un exemplu (…)
Am prieteni care încearcă să mă convingă că universul îmi poate așeza tot ce-mi doresc la picioare, (…)
Cuvintele pe care le folosim ne pot afecta, in mod cert, abilitatea de a atinge succesul, iar acest lucru se aplica (…)
Abraham Maslow spunea ca “omul poate sa aleaga sa se intoarca acolo unde se simte in siguranta sau sa (…)
De-a lungul timpului, oamenii au inventat fel de fel de mituri despre succes si despre efectele pe care le-ar (…)