
FEEDFORWARD: Priveste viitorul cu incredere
Acum ceva vreme in articolul “Alege cum vrei sa arate viitorul” mentionam cateva dintre lucrurile in (…)
Acum ceva vreme in articolul “Alege cum vrei sa arate viitorul” mentionam cateva dintre lucrurile in (…)
Majoritatea inovatiilor in cadrul unei organizatii vin intr-un mod natural, de la angajatii direct implicati in (…)
Iată o întrebare care te face, garantat, să simţi un nod în stomac: „Te deranjează dacă-ţi dau un (…)
Reţelele de socializare profesionale – pe care ne-am obişnuit să le includem sub umbrela expresiei (…)
Managerii au intenţii bune când oferă feedback, însă oricât de firesc ni se pare actul (…)
Respectul este baza oricarei relatii pe termen lung. De ce totusi respectul in afaceri, in formele lui cele mai (…)
Un feedback pozitiv are ca scop in primul rand stabilizarea si intarirea modului in care cineva obtine performanta. (…)
Scuza frecventa pentru a evita dialogul ce initiaza feedback-ul este teama de a rani sentimentele unei persoane. (…)