Creativitatea – condiționată genetic, cultural, social, temporal?
Nu e de mirare că am devenit, cu toții, mai mult sau mai puțin conștient, cu sau fără voia noastră, niște creativi. (…)
Nu e de mirare că am devenit, cu toții, mai mult sau mai puțin conștient, cu sau fără voia noastră, niște creativi. (…)
Ne reinventăm profesiile, afacerile, relațiile, ne reinventăm sinele, viața. Fiecare transformare nu ar fi posibilă (…)
Într-o noapte din 1970, Stephen Hawking se pregătea să doarmă. Deodată a avut ideea care i-a oferit, aşa cum (…)
Dacă ceva în viaţă devine foarte uşor, atunci, aceasta nu este o lecţie, este ceea ce cunoaştem deja. Tot ce (…)
Antreprenorii sunt optimiști inveterați. Și nu ai cum altfel, când îți riști tot elanul tinereții (…)
Să vorbeşti despre eşec în România e similar cu a vorbi despre falsificatorii de artă în muzeul (…)
Angajaţii au de multe ori şabloane în gândire. De fapt, modul în care gândeşti poate face (…)
Cele mai importante trei motive pentru a începe propria afacere sunt considerate împlinirea (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Avem mult de lucrat atunci când trebuie să ne croim drum (…)