Studiu: generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, (…)
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, (…)
În această perioadă cel mai important factor în progresul companiilor este inovația. Dar inovația este făcută de (…)
Pe piața muncii, astăzi, pentru prima dată în istorie, există patru generații active: Baby-Boomers (aflată foarte (…)
Marius Mardale, HR Manager la GEBRÜDER WEISS România, a vorbit în Revista HR Manager cu numărul 68 despre retenția (…)
Schimbările sunt inevitabile și la fel și așteptările. Generațiile sunt diferite și la fel se întâmplă și cu (…)
Pandemia a schimbat multe și a adus cu sine și lacune în unele domenii, afectând mai ales generația tânără. Lipsa (…)
Imagine de StockSnap de la Pixabay Recrutorii și companiile încă se adaptează și sunt preocupate de integrarea (…)
Luna septembrie debutează cu numeroase oportunități de carieră pentru studenți și proaspăt absolvenți din România (…)
Peste 60% dintre tinerii din România s-au plictisit acasă în perioada stării de urgență, iar 56% dintre ei și-au (…)