Cum folosesc companiile social media
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de (…)
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de (…)
Pikaso Events organizează, în perioada 26 - 28 martie, în Pasajul Universității, a doua ediția a (…)
După ce s-au informat online, 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în (…)
În 2011, cererea de telefoane mobile a crescut din nou în Europa, în mare parte ca urmare (…)
Concluziile studiului GfK „Climatul de consum în Europa“ pentru al patrulea trimestru al lui (…)
Pompierii, armata si profesorii se afla in topul increderii romanilor, potrivit "GfK Index Trust 2011". (…)
Tinerilor le lipseste angajamentul fata de organizatiile in care lucreaza si sunt cei mai afectati de presiunile (…)
Romanii anticipeaza majorari de preturi si in perioada urmatoare din cauza unor posibile cresteri de taxe si (…)
Anul trecut, consumatorii din Romania si Grecia au simtit cel mai intens efectele crizei financiare si nivelul (…)