
Oamenii au idei geniale atunci când NU primesc sugestii
Poate suna contraintuitiv, dar rezultatele vorbesc de la sine. Ani de zile, companiile din toată lumea (BMW, Kraft, (…)
Poate suna contraintuitiv, dar rezultatele vorbesc de la sine. Ani de zile, companiile din toată lumea (BMW, Kraft, (…)
Oamenii nu se schimbă sau se schimbă cu greu. Cu siguranță ați încercat de-a lungul vieții profesionale să (…)
Încă de la primul job sau chiar de pe băncile facultății ne proiectăm un parcurs profesional pe care mai (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Organizaţii de toate felurile se chinuie de mult timp să (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Tatăl meu a lucrat la IBM timp (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Dacă este să discutăm despre reţelele de socializare, (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Unul dintre cele mai mari atuuri pe care le avem, ca nativi (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În modul de gândire pe care este bazat azi (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Dintre angajaţii americani, cei care sunt implicaţi, (…)