
Hans Hedrich: „Refuz ideea de «individ providenţial care salvează ţara»!”
Nu este nici supererou, nici erou anonim, ci „un cetăţean cu nume, prenume, adresă, CNP, cont de Facebook (…)
Nu este nici supererou, nici erou anonim, ci „un cetăţean cu nume, prenume, adresă, CNP, cont de Facebook (…)
Campania naţională „Donează sânge! Salvează o viaţă!” iniţiată în 2013 de către Patriarhia (…)
Adobe Systems România (software), Autonom (rent a car), Dell (tehnologie), Edenred România (tichete de (…)
Un procent de 51% dintre cei peste 2.500 de manageri chestionați de Gallup pentru studiul „State of the (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. S-au făcut o grămadă de studii asupra impactului pe care (…)
Vanzarea, fie ca este vorba despre un produs, fie despre o idee sau o decizie, se face, de cele mai multe ori, prin (…)
Compania Petrom a alocat, in anul 2013, 4 milioane de euro pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania, potrivit (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Priceperea de a pune întrebări pertinente este, fără (…)
Este o diferență foarte mare între un client satisfăcut și un fan adevărat al companiei – persoane (…)