incompetenta
-
Lucrul în echipe nu încetează odată cu terminarea liceului. Din contră, acesta se intensifică. Rezultatele care trebuie obținute sunt de o importanță mai mare. Dar, la fel ca în adolescență, și în viața profesională ai de-a face cu incompententul din grup, cel care vă trage pe toți în jos. Există însă, dacă nu știai, moduri prin care acesta poate fi „folosit” și integrat în echipa de lucru. -
Cum recunosti un angajat INCOMPETENT
Incompetenta angajatilor este o problema pe care o intampina toti angajatorii, indiferent de domeniu. Laurence J Peter, un profesor canadian specializat in sociologie ierarhica, a identificat o serie de comportamente specifice si manifestari psihologice ale celor care nu dau randament la locul de munca.
-
E timpul să declanşăm o revoltă împotriva şefului?
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Poate că munceşti în subordinea unui şef a cărui înţelegere a ceea ce este important pentru succesul organizaţiei şi a modului în care poate fi atins succesul este atât de slabă, încât el - sau ea - ar trebui destituit pe motive de incompetenţă. Sau poate că îşi tratează subordonaţii atât de prost, încât comportamentul lui este de-a dreptul abuziv. Dacă situaţia este atât de rea, încât chiar plănuiţi o insurecţie, este un moment bun să vă întrebaţi: oare în ce condiţii au succes revoltele?
-
Ce defecte au sefii?
Incompetenta, indiferenta fata de nevoile subalternilor, nervozitatea si spiritul excesiv de critic sunt cateva dintre defectele sefilor care reies dintr-un sondaj realizat de site-ul de recrutare Myjob.ro. "Ce te enerveaza la seful tau" - a scos la iveala un Top 5 al "plangerilor" a 1027 de angajati din tara referitor la superiorii lor de la munca.
Recomandările editorilor
-
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisesc
Cu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%. -
Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiesc
Nu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.