
Creşterea performanţei prin inovaţie
Fie că vă aflaţi în pozitia de director, manager sau factor de decizie, pentru a menţine competitivitatea (…)
Fie că vă aflaţi în pozitia de director, manager sau factor de decizie, pentru a menţine competitivitatea (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.În mod natural, ai tendinţa să examinezi cu (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Platformele online de tip „crowdfunding”, care (…)
Se ia o echipă fantastică, se pune la punct un plan... asupra căruia se revine, de multe ori, din dorința de a (…)
Cartea „Motivaţie şi afaceri” este, de fapt, o selecţie realizată de Deborah C. Stephens a celor mai (…)
Cele mai multe companii se prezintă ca fiind inovative cu speranţa că posibilii investitori sau clienţi vor crede (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Microsoft a decis să abandoneze practica de a evalua (…)
Patrick van der Pijl, producătorul cărții Business Models Generation și fondator al rețelei internaționale de (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.În ultimul timp, articolele care au relatat ce se mai (…)