
Managerii nu vor cu adevărat să inoveze
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Oare ce anume împiedică companiile să inoveze? Una dintre (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Oare ce anume împiedică companiile să inoveze? Una dintre (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Dacă eşti pasionat de şah, aminteşte-ţi cum a fost ultima oară (…)
Creativitatea poate apărea oriunde există pământ fertil pentru ea. Studenţii români sunt, cel mai (…)
© 2011 Harvard Business PublishingNoul imperativ strategic al zilelor noastre este inovarea modelului de (…)
Carmine Gallo, fost prezentator la CNN şi CBS şi autor de articole şi cărţi de succes în domeniul (…)
Piaţa echipamentelor de construcţii s-a prăbuşit brusc imediat după manifestarea crizei în anul 2008, (…)
Pe o piaţă a cărei valoare se ridică, potrivit estimărilor, la aproximativ 10-12 milioane euro, în care (…)
Echipa „Topnotchers” din Bucureşti, formată din Alina Mereuţă şi Smaranda Ardelean, studente în (…)
Este greu de estimat impactul pe care Steve Jobs l-a avut asupra vieților noastre. Inovațiile sale au atins (…)