
Consum… sau ce? De la adolescenți, la familiști: Românii, „face to face” cu tehnologia
„Single Youth” sunt atraşi în mod special de conţinutul online postat de influenţatorii din (…)
„Single Youth” sunt atraşi în mod special de conţinutul online postat de influenţatorii din (…)
Rețelele de socializare au schimbat, în ultimii ani, modul în care companiile interacționează cu (…)
Sunt accesate zilnic de milioane de utilizatori – vorbim despre rețelele de socializare. De aceea (…)
Asistăm la valuri de anunţuri de lansare a unor noi produse şi servicii digitale – anunţuri care vin din (…)
Trăim într-o lume care tentează permanent cu noi tendinţe, noi promisiuni, noi atracţii, mai ales în (…)
Un utilizator își încarcă contactele pe aplicație, iar aplicația pune întrebări predeterminate, (…)
Internetul și, în general, tot ceea ce ține de domeniul digital contribuie activ la dezvoltarea unor noi (…)
Parlamentul European a votat în favoarea unui plan de finanţare a mii de hotspoturi Wi-Fi, în (…)
A fost supranumită “superbabușka” (“superbunica”). Aceasta deoarece la vârsta de 90 (…)