România – poartă de intrare a produselor chinezeşti către Europa de Vest
În ultimele decenii relaţiile economice şi comerciale dintre România şi China au devenit din ce (…)
În ultimele decenii relaţiile economice şi comerciale dintre România şi China au devenit din ce (…)
Peste 70% din exporturile româneşti sunt adresate pieţelor din UE, iar criza din zona Euro indică (…)
Cheltuielile firmelor cu cercetarea şi inovarea vor fi deductibile în proporţie de 50%-100%, posibil (…)
La un an de la anunţarea Conquest 2015, Orange România comunică primele rezultate ale strategiei sale, (…)
Peste 1200 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la prima ediţie a studiului global Pulse, (…)
Finanțarea bancară este o provocare în vremuri de criză, mai ales din cauza costurilor, a (…)
Investiţia în activităţi de promovare pe reţelele sociale este în creştere de la un an la altul. (…)
Economia şi societatea românească vor fi afectate în următoarele 12 luni de patru tendinţe (…)
Compania Hyosung, din Coreea de Sud, intenţionează să investească circa 150 de milioane de dolari în (…)