
Ce trebuie să faci pentru a repara imaginea companiei
Serviciile tale au adus prejudicii majore clienţilor. Compania ta se află în centrul unui scandal mediatic (…)
Serviciile tale au adus prejudicii majore clienţilor. Compania ta se află în centrul unui scandal mediatic (…)
Se spune că o persoană carismatică are un atu în plus în relaţionarea cu ceilalţi, poate fi mai (…)
Care este primul lucru la care ne gândim atunci când aflam că un coleg de-al nostru a fost repartizat (…)
Cum poţi face ca business-ul tău să crească în condiţii economice dificile şi imprevizibile, unde cea mai (…)
Când sunteţi criticat, care-i primul lucru pe care-l faceţi? Vă confruntaţi pur si simplu cu (…)
Un clişeu spune că cei mici ar trebui văzuţi, nu auziţi. Singura explicaţie pe care un părinte trebuia să i-o (…)
Organizaţiile performante nu renunţă uşor. Liderii lor manifestă dorinţa de a urmări cu înverşunare (…)
Corectitudinea este o virtute în management. Studiile arată că cei mai eficienţi lideri îşi tratează (…)
Unul din doi angajatori are bănuiala că alte companii încearcă să îi fure managerii, potrivit unui (…)