Ron Kaufman, părintele customer-service-ului: Ce greșeli fac companiile din România
Ron Kaufman, unul dintre cei mai căutați consultanți de customer service din lume, a explicat, pentru revista (…)
Ron Kaufman, unul dintre cei mai căutați consultanți de customer service din lume, a explicat, pentru revista (…)
Înțelepciunea convențională susține că lidership-ul "modern", orientat spre oameni, intensifică (…)
Cea de-a XVIII-a editie a programului Erisma – Leadership Creativ, primul program de acest fel din Romania, (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp Acum cativa ani, noi doi am venit cu ideea de a le oferi (…)
Daniel Schwatz are 34 de ani si va conduce activitatea zilnica a societatii rezultata din fuziunea dintre Tim (…)
15% din noua generatie Y sunt deja manageri. Ei sunt cei nascuti in anii ’80 si inceputul anilor ’90. (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Noi doi ne găsim adesea în situaţia de a discuta, cu (…)
Azi pleacă un angajat, mâine doi, poimâine încă unul…poate încă trei peste o (…)
Petrom și Junior Achievement România anunță lansarea programului „Mici antreprenori în Școala (…)