
Cine sunt liderii-stewarzi și cui servește stewardshipul
Firmele pot asigura atât creşterea avuţiei acţionarilor, cât şi creşterea prosperităţii comunității (…)
Firmele pot asigura atât creşterea avuţiei acţionarilor, cât şi creşterea prosperităţii comunității (…)
Ca lideri, avem multe responsabilități și timpul devine o resursă limitată. Astfel, se întâmplă ca (…)
Un studiu al celor de la The Economist în parteneriat cu agenţia globală de relaţii publice şi (…)
Designerii sunt cei care le arată celorlalţi „calea de urmat” pentru mobilizarea echipelor într-o (…)
Talentul, relaţiile şi banii te pot propulsa foarte sus în viaţă sau în afaceri. Dar asta nu e (…)
53% dintre liderii companiilor din România sunt prezenţi pe reţele de socializare, arată studiul „The (…)
Forța de muncă tânără, așa-numiții reprezentanți ai generației Y, ocupă din ce în ce mai multe poziții (…)
Principala trăsătură pe care românii doresc ca liderii lor să o aibă este competenţa, conform sondajului de (…)
Angajaţii tăi vor spune adevărul pe care doreşti să-l auzi, nu adevărul adevărat. Asta pentru că în (…)