Nerecunoașterea meritelor este principalul motiv pentru care angajații pleacă din companie
Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care (…)
Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care (…)
Revoluția digitală reconfigurează piața muncii peste tot în lume. Criza talentelor este un subiect global care (…)
O companie răsplătește loialitatea cu bani în plus la pensie iar printre norocoși se află și 548 de angajați (…)
Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări (…)
Loialitatea nu are nici o legătură cu timpul de când eşti angajat. Cine este mai loial: veteranul care este (…)
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Atunci când preiei primul rol de conducere din (…)
Acum câţiva ani, două mari companii au fost la un pas de colaps. Au ieşit basma curată, în loc să (…)
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (…)