
Cumparaturi online: Femeile aleg calitatea, barbatii imaginea brandului
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (…)
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Într-o zi de joi pe la 11 dimineaţa, magazinul Supreme (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Cum te-ai simţit când ai ajuns la serviciu în (…)
Aceasta a fost una dintre concluziile raportului global Beyond Pink 2012 prezentat de Ben Grossman (Senior (…)
Portalul Glassdoor.com a realizat un clasament al celor mai iubiți șefi de companie, iar topul primilor 50 este (…)
Principalul motiv pentru care angajatii sunt loiali companiei in care lucreaza este pachetul salarial atractiv, (…)
Pentru organizatie, loialitatea reprezinta un ideal, in primul rand pentru ca un angajat loial va rezista (…)