
Readers Café: cheia succesului – managementul cu suflet
Readers Café este unul dintre cele mai cunoscute hotspot-uri ale Bucureştiului şi în topul (…)
Readers Café este unul dintre cele mai cunoscute hotspot-uri ale Bucureştiului şi în topul (…)
Un om ocupat este un om care are foarte mult de lucru. Un om productiv este un om care dă randament și care are (…)
CEO-ul Japan Airlines, Haruka Nishimatsu, nu este doar încă un director general al unei companii, ci este un (…)
Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, vă prezintă cele mai recente statistici și cercetări (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Cu câteva decenii în urmă, companiile americane (…)
Se vorbește intens despre strategia companiei și despre importanța unui management strategic riguros. Câți (…)
S-a împământenit ideea că acele companii care intră pe piața din România vor să păstreze cultura (…)
Un procent de 51% dintre cei peste 2.500 de manageri chestionați de Gallup pentru studiul „State of the (…)
Economia românească are nevoie de lideri capabili să aducă sustenabilitatea în mediul organizațional, (…)