
Cum să-ţi aloci timpul şi eforturile pentru a obţine rezultate maxime
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Un agent de vânzări se întreabă, gândindu-se (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Un agent de vânzări se întreabă, gândindu-se (…)
Conduce, pe piaţa românească, un business de peste un miliard de euro şi vede în criza economică un (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.„Este imposibil să ai o viaţă măreaţă dacă viaţa ta nu (…)
Ocupi o poziţie de manager sau aspiri la un astfel de post şi nu eşti sigur că ai la îndemână cele (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Cu ani în urmă, am fost implicat în activitatea (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.“Produceţi mai mult!” “Faceţi în (…)
În vară am început să lucrez cu o echipă de patru creativi, în care se schimbase managementul (…)
Am adresat către cunoscuţii mei care ocupă poziţii de management o întrebare clasică: „Cât de (…)
În urmă cu mai bine de 50 de ani, Douglas McGregor aducea în discuţie două abordări ale actului (…)