
Priviţi „statisticile” în ochi. Interacțiunea umană – un „gadget” de business axat pe ROI
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, vă prezintă cele mai recente statistici și cercetări (…)
Ești pregătit pentru a-ți lua notițe de marketing pentru afacerea ta? În data de 24 septembrie revine (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Cu câteva decenii în urmă, companiile americane (…)
Delia Iliasa este, de doi ani și jumătate, General Manager al companiei de fitness Club Moving România, o (…)
Într-o eră a consumului, cumpărătorul a devenit „trofeul” la care orice om de vânzări (…)
Managerii de brand și profesioniștii de marketing care vor să își provoace gândirea strategică și să (…)
Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de (…)
Tehnologia avansează pe zi ce trece și noi trebuie să ne adaptăm. Ce te faci însă atunci când ai (…)