Te-ai fi gândit? Care sunt sursele de informare ale mamelor românce angajate și neangajate
În ce măsură mamele românce accesează canalele media și de ce? Care este consumul de conţinut media (…)
În ce măsură mamele românce accesează canalele media și de ce? Care este consumul de conţinut media (…)
Aseară la Ambasad’Or Events în faţa a peste 500 de invitaţi au fost decernate cele mai râvnite (…)
Peste 95% dintre tinerii cu vârste între 14 și 24 ani, din mediul urban, utilizează Internetul, (…)
Succesul redefinit. Prosperitate, înţelepciune, miracol şi crearea unei vieţi pline de sens, în engleză (…)
Accesul mai uşor la credite şi finanţare, creşterea valorii acţiunilor şi stabilitatea pieţei permit acum (…)
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunță lansarea Media Fact Book 2014, a 18-a ediție a (…)
După un an 2013 ce a adus o nouă scădere a pieței, pentru al cincilea an consecutiv, doar 33% dintre agențiile de (…)
Companiile din industria de media şi divertisment (M&E) pun procesul de inovare continuă în centrul (…)
Industria de media şi divertisment se îndreaptă spre anul 2014 cu un nivel ridicat de încredere (…)