Candidaţi cu şanse egale – ce face diferenţa
După fiecare campanie de recrutare, rămân doi sau trei candidaţi în marea finală. Know-how-ul este cel (…)
După fiecare campanie de recrutare, rămân doi sau trei candidaţi în marea finală. Know-how-ul este cel (…)
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, (…)
Pentru că urâm mediocritatea atunci când o regăsim la cei din jur, unii dintre noi tindem spre (…)
Stabilirea unor obiective concrete este una dintre cele mai importante etape în dezvoltarea unei afaceri. (…)
Proiectul "Europa inclusivă - Initiaţive regionale sustenabile" este cofinanţat din Fondul Social (…)
UNICEF salută adoptarea „Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Obiectivul strategiei este cresterea profitabila, care (…)
Conflictele la serviciu apar din mai multe motive care pot tine de: comunicare defectuoasa, intelegerea diferita (…)
Specialistul global in managementul energiei a instruit peste 50.000 de persoane din economiile emergente, in (…)