„Entorsele” de brand – Opt greșeli de evitat în procesul de branding
Cu cât ocupi un loc mai înalt în ierarhia companiei pentru care lucrezi, indiferent că ești (…)
Cu cât ocupi un loc mai înalt în ierarhia companiei pentru care lucrezi, indiferent că ești (…)
Este într-adevăr o provocare să lucrezi cu un șef de „coșmar”. Dar unii dintre noi nu și-au (…)
Cu două săptămâni în urmă, pe unul dintre grupurile de training de pe LinkedIn, un trainer din (…)
Cred că e o bună întrebare, așa, de luni: ce faci cu viața ta? Ești pe drumul către obiectivele tale sau (…)
Ne trezim „pe pilot automat” şi uităm să mai privim către noi. Alergăm, căutăm, găsim sau nu găsim ce (…)
Am revăzut de curând Inception și am găsit câteva paralele frapante între film, viață și acest (…)
De multe ori ne trezim spunând: „Când voi avea mai mulți bani, îmi voi începe (…)
“Într-un grăunte de nisip să vezi o lume În mușețel – un rai și o auroră, Cuprinde-n (…)
Oamenii buni și „de bun simț” au două mari probleme: își fixează obiective (…)