
Inteligenţa Organizaţională: alinierea nevoilor informaţionale ale companiei cu obiectivele ei strategice
În lumea de astăzi, informaţia este doar la un click distanţă. Cu toate că accesul la informaţii este acum (…)
În lumea de astăzi, informaţia este doar la un click distanţă. Cu toate că accesul la informaţii este acum (…)
Cunosc companii în care valorile sunt înțelese și aplicate de toată lumea și companii în care (…)
Stabilirea unor condiții clare în care urmează să se desfășoare procesul de coaching este, poate, tot (…)
Se spune că, în casa unui fermier și a soției sale, un șoarece descoperă într-o seară că i se (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Aproape fiecare companie de dimensiune mijlocie sau mare din (…)
Suntem, din câte văd în dreapta și-n stânga, plini de „to do list”-uri. Sunt o (…)
Indiferent de domeniul de activitate, un program de MBA sau EMBA poate fi util pentru a acumula noi cunoştinţe, a (…)
Are cineva întrebări? Nu? Nimeni? Am asistat de prea multe ori la scene de acest tip...când persoana (…)
O problemă care atrage permanent atenţia managerilor din instituţii a fost aceea de a determina mecanismele care (…)