
Românii aleg magazinele online după prețul mai mic, nu după fidelitate sau recomandări
Prețul rămâne principalul criteriu în achizițiile online, iar tinerii preferă magazinele locale pentru rapiditatea (…)
Prețul rămâne principalul criteriu în achizițiile online, iar tinerii preferă magazinele locale pentru rapiditatea (…)
Majoritatea tinerilor din Generația Z așteaptă produse de asigurare digitale, simple și accesibile, dar evită încă (…)
De astăzi, și locuitorii din București pot solicita cartea electronică de identitate și nu este nevoie să se (…)
Pe măsură ce competiția în mediul digital crește, companiile trebuie să își perfecționeze strategiile în așa fel (…)
În 2024, 93% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 74 de ani din Uniunea Europeană au declarat că au (…)
Visul multor antreprenori la început de drum este să aibă propriul business stabil, care nu doar că este extrem de (…)
Cum să anunț?! „Conferința despre FERICIRE se va transmite ONLINE, în direct din secția PSIHIATRIE…” Am vrut (…)
Pentru oameni și organizații, criza sanitară a fost un moment de răscruce. Mulți angajați au căutat să se (…)
Un nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de (…)