
Cum îți faci un audit personal de timp: ce faci des, dar nu generează rezultate
Orele de muncă trec, taskurile se adună, dar la finalul zilei simți că nu ai avansat cu adevărat. Dacă această (…)
Orele de muncă trec, taskurile se adună, dar la finalul zilei simți că nu ai avansat cu adevărat. Dacă această (…)
Cu toții avem notițe. Zeci, sute, uneori mii. În aplicații, în carnețele, în fișiere uitate prin foldere sau în (…)
Luni dimineață nu trebuie să înceapă cu agitație, inbox plin și senzația că deja ești în întârziere. O săptămână (…)
În timpul săptămânii, răspundem la e-mailuri, intrăm din call în call, bifăm taskuri și încheiem zilele cu agenda (…)
În orice portofoliu de business există cel puțin un produs sau serviciu care funcționează decent, dar nu excelează. (…)
Nu există o frustrare mai mare într-un proiect decât să cauți o procedură sau un brief și să descoperi că ultima (…)
Există un mit persistent în lumea business-ului: că productivitatea este rezultatul inspirației, al deciziilor (…)
Când simți că lucrurile nu mai sunt clare în echipă, primul impuls este să cauți un nou tool de organizare. Un nou (…)
Oricine a fost vreodată într-o echipă știe cât de rapid se poate bloca un proiect atunci când o singură persoană (…)