
Conflictele în organizații. Diferențele de percepție dintre angajat și manager
Conflictele în organizații se pot naște din diferențele asupra modului în care diverși angajați privesc (…)
Conflictele în organizații se pot naște din diferențele asupra modului în care diverși angajați privesc (…)
Ar fi necesar ca organizaţiile să aibă pe agenda lor două aspecte importante cu privire la cuvântul (…)
Cu un sistem de management al performanţei transparent, la New Kopel Group fiecare angajat ştie care este rolul şi (…)
După o carieră de 17 ani în cadrul companiei Xerox, perioadă în care a ocupat mai multe funcţii de (…)
Pentru a face o schimbare, este necesar atât să conduci inspirându-i pe ceilalţi, cât şi să faci (…)
În urmă cu câțiva ani, m-am angajat în sectorul privat. În prima zi, șefa mea mi-a pus (…)
În ultima perioadă am interacţionat cu mulţi profesionişti de resurse umane. Am observat rolul managerului de (…)
Într-o lume în care ideile sunt peste tot însă implementarea lor este foarte limitată, cum putem (…)
Un factor cheie care garantează succesul unei organizaţii îl reprezintă echipele. Pentru a avea rezultate pe (…)