
Diferențiere prin inovație în servicii
Decizia de cumpărare a clientului se ia în funcție de valoarea produsă de furnizorul de bunuri și servicii. (…)
Decizia de cumpărare a clientului se ia în funcție de valoarea produsă de furnizorul de bunuri și servicii. (…)
Transformările digitale şi schimbările tehnologice din ultimii ani au determinat companiile să-şi reconsidere (…)
Indivizii experimentează tot mai mult în ultima vreme în felul în care îşi croiesc (…)
Business-ul tău este unic, autentic. Are istoria şi povestea lui, are o dinamică proprie, are propriul specific, (…)
La locul de muncă puţini au curajul să spună adevăruri care pot deranja. Este destul de rar să găseşti o companie (…)
M-am întâlnit de curând cu o persoană care își căuta răspunsuri privitoare la parcursul său (…)
Designerii sunt cei care le arată celorlalţi „calea de urmat” pentru mobilizarea echipelor într-o (…)
Am auzit probabil cu toții, de multe ori, ideea că e nevoie de o schimbare la nivel organizațional, că e nevoie să (…)
Stephen Covey, un influent specialist în management și dezvoltare, spunea într-una dintre cărțile (…)