
Trei tipuri de planificare eficiente în organizații care au sub 50 de angajați
Organizațiile mici și medii operează sub presiunea dublă a resurselor limitate și a nevoii de adaptare rapidă. (…)
Organizațiile mici și medii operează sub presiunea dublă a resurselor limitate și a nevoii de adaptare rapidă. (…)
De câte ori ți s-a întâmplat să începi luni dimineața cu un gol: „De unde încep?” sau, dimpotrivă, cu haosul (…)
Dezbaterea despre sustenabilitate a câștigat vizibilitate în spațiul public în ultimii ani, însă strategiile din (…)
Luni dimineața vine deseori cu senzația de haos: inbox plin, întâlniri suprapuse și taskuri începute vineri, dar (…)
În această eră digitală în continuă expansiune, fintech-ul devine un aliat de nădejde pentru români în planificarea (…)
În multe echipe, începutul unei zile de lucru seamănă cu o sirenă de pompieri: notificări peste notificări, taskuri (…)
Productivitatea nu începe luni dimineață, ci cu cel puțin o zi mai devreme. Cei care reușesc să mențină un ritm (…)
Perioada de pensionare aduce o schimbare profundă în viața fiecăruia, prin oferirea de timp liber și oportunități (…)
De câte ori ai făcut același task și ți-ai spus: „Data viitoare chiar o să notez pașii, ca să nu mai pierd timp”? (…)