
Poveste de brand: De la ce vine numele Puma
Când Rudolf Dassler alegea în 1948 numele „Puma” pentru noua sa companie de încălțăminte sportivă, decizia nu era (…)
Când Rudolf Dassler alegea în 1948 numele „Puma” pentru noua sa companie de încălțăminte sportivă, decizia nu era (…)
Puține branduri auto pot revendica o moștenire atât de încărcată de semnificație precum Mercedes-Benz. Numele său (…)
Puține nume din industria auto au reușit să devină atât de puternic asociate cu ideea de mobilitate modernă precum (…)
Există branduri care depășesc simpla apartenență la o industrie și devin simboluri ale progresului uman. Siemens (…)
Numele Ferrari poartă cu sine ecoul tradiției și al meșteșugului italian. El se derivă din cuvântul italian (…)
De IKEA am auzit cu toții, însă puțini știu de la ce vine numele acestui brand. IKEA este un acronim alcătuit din (…)
Când spui „Gucci”, spui mai mult decât un brand – spui statut, eleganță, opulență, istorie. Logo-ul său iconic cu (…)
Numele McDonald’s poartă semnificația originilor sale simple. Totul a început în 1940, când frații Richard și (…)
În spatele fiecărui brand legendar se află o poveste, iar unele dintre ele poartă numele fondatorilor ca o (…)