
Brandul care nu spune o poveste nu vinde
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)
Indiferent de formă și de culoare, de materialele din care sunt realizate sau felul în care sunt combinate, (…)
Muzeul Naţional de Istorie Naturală “Grigore Antipa” invită, și anul acesta, copiii să-și petreacă o (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Combinaţia dintre relatarea unor povestiri şi prezentarea (…)
După ce în primele ediţii ale evenimentelor 11even Experiences mii de participanţi din mai multe oraşe ale (…)
Povestea mărțișorului supraviețuiește, în diferite forme, până în contemporaneitate: de la (…)
După 3 ediții ale atelierului de scriere creativă „Rev de Pov”, Revista de Povestiri s-a gândit (…)
Au fost odată ca niciodată… și sunt mai ales în zilele noastre, companii mari care folosesc (…)
“Pune pe planșă ce vezi tu! O pensulă... și mărul albastru a prins viață! Ștergarul în tonuri (…)