
Micro-PR intern: cum să folosești mesaje scurte ca să întărești cultura organizațională
Trăim vremuri în care viteza face legea, iar mesajele lungi și formale riscă să treacă neobservate. Oamenii nu mai (…)
Trăim vremuri în care viteza face legea, iar mesajele lungi și formale riscă să treacă neobservate. Oamenii nu mai (…)
Crizele de comunicare nu mai sunt o chestiune de „dacă”, ci de „când”. Fie că vorbim de un produs cu probleme, o (…)
Pentru multe afaceri aflate la început de drum, relațiile publice par un lux inaccesibil. Când fiecare cheltuială e (…)
Comunicarea publică s-a schimbat. Nu mai e suficient să ai un mesaj bine scris și să-l distribui către „toată (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Oamenii s-au săturat de mesaje bine lustruite, dar goale de conținut. Publicul simte rapid falsitatea, așa că (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Multe companii investesc resurse considerabile în relațiile publice externe, pentru că încearcă, pe bună dreptate, (…)
Relațiile publice sunt esențiale pentru imaginea și credibilitatea unei companii, știm cu toții asta, însă nu toată (…)