
Campanii de comunicare memorabile. În căutarea insight-urilor pierdute…
Probabil că nu e un secret pentru niciunul dintre actorii care activează în industria comunicării – (…)
Probabil că nu e un secret pentru niciunul dintre actorii care activează în industria comunicării – (…)
Tinerii încearcă să găsească o modalitate prin care să suplinească lipsa experienţei cerută la angajare. Şi (…)
Se vede treaba că producătorii de mixuri cofeinizate nu au cunoscut-o pe Alexandrina Hristov, altfel ar fi (…)
Agenția de PR GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei (…)
Mark Cuban s-a îmbogăţit după ce a vândut siteul Broadcast.com către Yahoo în anul 1999, pentru (…)
PR-ul nu seteaza agenda de business si nu decide politica editoriala, ci creeaza puntea de legatura intre ce (…)
Grupul Leo Burnett a inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri in anul 2009, in conditiile in care piata a (…)
Multe companii de pe piata au renuntat la bugetele pe care le alocau in anii trecuti agentiilor de PR si (…)
Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din acesta luna, in agentie independenta. Compania poarta (…)