Cand PR-ul nu comunica
PR-ul nu seteaza agenda de business si nu decide politica editoriala, ci creeaza puntea de legatura intre ce (…)
PR-ul nu seteaza agenda de business si nu decide politica editoriala, ci creeaza puntea de legatura intre ce (…)
Grupul Leo Burnett a inregistrat o crestere de 14% a cifrei de afaceri in anul 2009, in conditiile in care piata a (…)
Multe companii de pe piata au renuntat la bugetele pe care le alocau in anii trecuti agentiilor de PR si (…)
Divizia de PR a Millenium Communications se transforma, din acesta luna, in agentie independenta. Compania poarta (…)
Cum isi poate pastra o agentie de PR clientii in plina recesiune? Ana-Maria Constantinescu, Group PR Director la (…)
Ca sa se fereasca de sindromul „saptamana oarba”, PR-istul isi pune zilnic cate o intrebare. Simona (…)
Vreti sa va construiti o cariera in domeniul comunicarii si al relatiilor publice? Iata zece sfaturi date de (…)
In Romania, sunt inca foarte multi care apreciaza calitatea unei agentii de lobby prin accesul pe care aceasta il (…)
Compania de comunicare Mmd, cu reprezentanta si in Romania, a fuzionat cu Grayling si Trimedia, formand a doua (…)