
Priviţi „statisticile” în ochi. Interacțiunea umană – un „gadget” de business axat pe ROI
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
„Fratele mai mare” Google a reușit să devină, încet-încet, cel mai fidel partener în (…)
Chiar dacă le privim ca pe lucruri diferite, social media, mobilitatea, big data şi cloud-ul converg în ceea (…)
”Verde crud, verde crud, mugur alb, și roz și pur...” Versurile bacoviene nu sunt doar o (…)
Cu atât de multe produse și servicii de unde să alegi, nu a fost niciodată mai important să te (…)
Studiul ”Price Index”, realizat de Millward Brown România în luna octombrie 2014, a (…)
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (…)
Forumul „Print & Pack – Solutii inovatoare in comunicarea la raft”va avea loc pe 26 (…)
Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse (…)