Internetul a devenit al doilea mare canal de promovare pentru companii în 2011
Investițiile în publicitate au totalizat anul trecut 309 milioane de euro, în ușoară scădere față de (…)
Investițiile în publicitate au totalizat anul trecut 309 milioane de euro, în ușoară scădere față de (…)
În 2010, Floriana Ionescu, o tânără de 32 de ani care a lucrat mai bine de zece ani în domeniul (…)
Image PR și Coca-Cola HBC lansează o aplicație de augmented reality pentru promovarea noului program de (…)
Am lucrat la un moment dat cu CEO-ul unei firme globale cunoscute, care de-abia reuşea să obţină profit. Mandatul (…)
PwC România a continuat parteneriatul demarat anul trecut cu Asociaţia pentru Promovarea Filmului (…)
Volumul vânzărilor de carburanți ale MOL în România a crescut anul precedent cu 4%, de la (…)
Make the Difference este unul dintre mesajele pe care le transmite Wrigley angajaţilor săi, la nivel global şi (…)
Un tatuaj la vedere sau o freza ciufulita te pot costa postul dorit. Sefii tin mult cont de felul in care arata (…)
Vi s-a intamplat vreodata sa va opriti derutati in fata rafturilor unui supermarket din strainatate, ametiti de (…)