De dragul profitului, companiile adopta tot mai des regula “Clientul nostru, stapanul nostru”
Doua din trei companii din domeniul utilitatilor si furnizarii de energie au ca prioritate imbunatatirea calitatii (…)
Doua din trei companii din domeniul utilitatilor si furnizarii de energie au ca prioritate imbunatatirea calitatii (…)
„NU” - un cuvânt atât de simplu ca și construcție (doar două litere), atât de (…)
Poate fi transferată experienţa militară în competenţe veritabile de leadership? Iată o întrebare (…)
Comunicarea este cea mai eficientă cale către succes în orice fel de relaţii. A spune clar ce aştept de la (…)
Toți avem colegi cu care comunicăm foarte bine, chiar din priviri, și colegi cu care ne este aproape imposibil să (…)
În ultimii ani stresul a devenit o stare obișnuită. Avem în jurul nostru o mulțime de tentații pentru (…)
Calitatea vieții ne este dată și de calitatea întrebărilor pe care ni le adresăm. Din păcate, am aflat (…)
În perioada studenției teoria era hrana zilnică și asimilarea ei prezentată drept garanția reușitei mele ca (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)