
Policolor lansează a doua ediţie a proiectului “Culorile României”
Policolor lansează campania națională “Culorile României”, ediția 2016, prin care sunt susţinute (…)
Policolor lansează campania națională “Culorile României”, ediția 2016, prin care sunt susţinute (…)
Implicarea socială devine din ce în ce mai mult un subiect important pe agenda publică. În acest (…)
„E nevoie de 2000 de bătăi de ciocan pentru ca din mâinile îndemânatice ale unui (…)
Avea 33 de ani când a aflat că este bolnavă de cancer. Se întâmpla în 2008, când s-a (…)
Genul copiilor pe care îi au îi influențează pe directorii de companii, arată un nou studiu realizat de (…)
Fundația PACT, în parteneriat cu Habitat for Humanity România, a lansat campania „Renovăm o casă, (…)
MOL România sprijină cu 350.000 de lei un număr de 493 de tineri sportivi și artiști prin 138 de (…)
Echipa de voluntari „Plantăm fapte bune în România” și-a propus să (…)
M. suferă de un handicap mediu și este ceea ce numim, foarte elegant, o tânără defavorizată. Când a (…)