
BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri româneşti
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială (…)
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Nu conducem de unii singuri. Conducem împreună cu alţi (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. La firma de consultanţă în care a lucrat înainte, (…)
Peste 3.380 de elevi de gimnaziu și de liceu din 42 de localități au realizat campanii de reducere a abandonului (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca (…)
Cine ești TU? …dincolo de rolurile pe care le joci în fiecare zi, dincolo de imaginea pe care o (…)
Diferențele sunt adesea câștigătoare. Într-o echipă, cu cât oamenii sunt mai diferiți, cu (…)
Despre Chief Operating Officer sau COO auzim tot mai des. Este unul dintre cele mai înalte posturi (…)
Anul 2013 a început de ceva vreme însă, obsedată – în sensul bun al cuvântului (…)