
Brandul și omul. Frédéric Lamy: „În retail trebuie să fii optimist, modest și nearogant”
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Un retailer trebuie să știe să se identifice pe piață, să știe ce rol joacă pentru produsul său, Mai (…)
Muzeul Naţional de Artă al României a lansat, cu ocazia Zilei Internaţionale a Educaţiei, ”Muzeul (…)
Cântece populare, voci de aur, dansuri populare, copiii, părinți, bunici care au încins o horă a (…)
„De mai bine de zece ani, fundația românească United Way continuă să aibă un impact major în (…)
Președintele României va participa, în Estonia, la Reuniunea informală a Consiliului European pe teme (…)
O emisiune interactivă, intenția fiind aceea ca, de oriunde se...uită, oamenii să se simtă bine și să își (…)
Camera de Comerț și Industrie a Franței în România(CCIFER) a decernat zilele trecute Premiile CCIFER (…)
Ce legătură au aromele de madlenă, înghețată și ciocolată descrise cu atâta pasiune în cartea (…)
Alice în Țara Minunilor, Peter Pan, Robinson Crusoe, O călătorie spre centrul Pământului, O mie și una (…)