
O schimbare care nu se produce niciodată
Ne întoarcem din vacanța de final de an 2014 în care ne-am propus să schimbăm o grămadă de lucruri (…)
Ne întoarcem din vacanța de final de an 2014 în care ne-am propus să schimbăm o grămadă de lucruri (…)
Diviziile locale de asigurări, pensii și investiții desprinse din Grupul ING lansează, pe 19 ianuarie, campania de (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. John Beshears, expert în economie comportamentală, este (…)
De multe ori ni se întâmplă să nu găsim întocmai culoarea potrivită sau decorațiunea potrivită. (…)
Ne-am obisnuit sa credem ca doar realitatea exterioara ne modeleaza si ne influenteaza; ca reactionam, cel mai (…)
Cum reusim sa producem o schimbare? „In primul rand, nu e usor sa schimbi pe nimeni. Obiceiurile se (…)
Probabil ca este ceva prin aer, cum îmi place mie să spun, însă în ultimul timp subiectul (…)
Dacă în urmă cu o săptămână, președintele Vladimir Putin declara că Rusia va apăra și pe viitor (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Ca manager, nu poţi accepta ca un angajat să aibă performanţe (…)