
Filmele motivaţionale – folosite pentru a crește nivelul de adeziune a angajaţilor
Companiile au început să adopte conţinutul video ca parte importantă a comunicării interne către angajaţi, (…)
Companiile au început să adopte conţinutul video ca parte importantă a comunicării interne către angajaţi, (…)
Te uiți în sală și, din păcate, vezi fețe plictisite. Câteva persoane butonează pe smartphone iar (…)
Este ora 9:30 luni dimineața. Toată lumea este după vacanță și își împărtășesc din lucrurile frumoase (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Nu e nimic mai enervant ca o şedinţă care nu se mai (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Deteşti faptul că oamenii întârzie mereu la (…)
Suntem, din câte văd în dreapta și-n stânga, plini de „to do list”-uri. Sunt o (…)
Trăim într-un mediu în care facem majoritatea sarcinilor pe fugă şi în care ne lăsăm adesea (…)
Băncile centrale invocă nesubordonarea lor față de decidenții politici pentru a nu fi confruntate cu obligații (…)
Cu siguranță toată lumea știe că femeile și bărbații comunică diferit. Se vede foarte bine acasă, seara, unde (…)