Antreprenorii români sunt dispuși să investească lunar între 1000 și 2500 euro în servicii de PR și comunicare
Taxa lunară de agenție pe care majoritatea antreprenorilor sunt dispuși să o plătească pentru servicii de PR și (…)
Taxa lunară de agenție pe care majoritatea antreprenorilor sunt dispuși să o plătească pentru servicii de PR și (…)
În anii ’90, românii denumeau cu franţuzescul boutique, ghereta din colţul străzii, (…)
Operatorii europeni de telecomunicații din Europa vor înfiinţa o reţea pan-europeană promovată de (…)
ShopMania BIZ, platforma pentru crearea de magazine online deţinută de Shopmania Net, lansează o nouă secţiune (…)
„Aoleu, frate, da' ce i-a apucat?" Vânzătoarea din fața mea se uita îngrozită prin (…)
Pe 13 și 14 decembrie 2012 va avea loc, la Hotel Intercontinental, Romanian Youth Focus, o conferință (…)
20 de întreprinzători români au primit finanțare nerambursabilă de 40.000 lei pentru implementarea (…)
În anii anteriori declanşării crizei, numărul micilor afaceri creştea exponenţial, serviciile (…)
Potrivit Cercetării Naționale despre Cultura Organizațiilor, realizată de către Human Synergistics România, (…)