
Cum construiești un plan de PR care nu se bazează pe „comunicate la nevoie”
Multe companii tratează comunicarea ca pe o reacție punctuală: lansare de produs, schimbare de management, situație (…)
Multe companii tratează comunicarea ca pe o reacție punctuală: lansare de produs, schimbare de management, situație (…)
Dacă eşti specialist în Resurse Umane, probabil ştii că întrebarea „Unde te vezi peste 5 ani?“ nu mai e de mare (…)
Un content plan eficient pornește de la două-trei obiective, nu de la o lungă listă care ajunge, în cele din urmă, (…)
România se numără printre statele cu cele mai scăzute niveluri de competențe de bază în informare și date digitale. (…)
Puține branduri auto pot revendica o moștenire atât de încărcată de semnificație precum Mercedes-Benz. Numele său (…)
Un lider nu ar trebui să ascundă faptul că alți membri ai echipei dețin competențe tehnice superioare. Față de cine (…)
Am cunoscut-o pe Loredana Bertișan‑Pop în 2020, când strângea împreună cu actualul ei soț bani pentru tablete pe (…)
Un lider credibil nu joacă rolul expertului care le știe pe toate. Sau, cel puțin, nu ar trebui să o facă. În (…)
Echipele mici nu pot irosi ore în tabele și rapoarte zilnice. Un număr limitat de indicatori oferă, însă, claritate (…)