
Modestia în publicitate: Ce e conceptul de Humble Branding și cum arată o strategie de marketing
Trăim vremuri în care consumatorii devin tot mai sceptici față de promisiunile brandurilor, astfel că (…)
Trăim vremuri în care consumatorii devin tot mai sceptici față de promisiunile brandurilor, astfel că (…)
De când mă știu, visul meu a fost să fiu acolo, în mijlocul poveștilor care scriu istorie. Visam, copil fiind, să (…)
Bucuria simțită când oferi un cadou precum ciocolată, cafea de calitate sau bijuterii primează în fața prețurilor (…)
Într-o echipă, munca ar trebui să fie ca un joc bine organizat, nu ca o cursă în care unii trag din greu, iar alții (…)
Alimentația sănătoasă și consumatorul etic Doar 4 din 10 români adoptă un comportament de consumator etic, cu o (…)
Imaginează-ți că ai o zi plină de sarcini, cafeaua abia ți-ai turnat-o și, dintr-odată, cineva din echipă îți (…)
Indiferent dacă ești antreprenor la început de drum sau angajat aflat în plină ascensiune profesională, un mentor (…)
Generația Z redefinește leadershipul printr-o abordare inovatoare și orientată spre tehnologie. Acești tineri (…)
Angajatorii din România fac pași importanți spre transparentizarea pieței salariilor, adaptându-se treptat la noile (…)