
Cum poți refolosi conținutul pe care deja l-ai creat: ghid de reciclare a muncii tale
Ai muncit ore bune la un articol, o prezentare sau o campanie, ai publicat, ai bifat… și ai trecut mai departe. Dar (…)
Ai muncit ore bune la un articol, o prezentare sau o campanie, ai publicat, ai bifat… și ai trecut mai departe. Dar (…)
Ce spui în spațiul public poate deveni, fără intenție, parte din identitatea ta profesională. O opinie aparent (…)
Ai mai multe idei de postări. Poate ai notat o poveste personală cu potențial de engagement, un sfat sau o (…)
Campanii electorale, proteste, dezbateri televizate, scandaluri și promisiuni, toate transformă periodic rețelele (…)
Ai muncit luni sau ani să-ți construiești afacerea. Primești mesaje frumoase, clienți mulțumiți, like-uri, (…)
Când ai de gestionat conținut în social media – pentru brandul tău, pentru un client sau chiar pentru proiectul (…)
Dacă încă mai crezi că cele mai bune joburi sunt cele anunțate public pe site-urile de recrutare, e posibil să (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Fie că ești un ONG de media, un influencer sau un brand renumit, ai nevoie de social media. Două tinere Gen Z (…)