Principiul 90-10. 10% din consumatori influenţează procesul de cumpărare al celorlalţi
Estomparea graniţelor între TV, social media şi mobile, susţinută de avansul tehnologiei, dă naştere unui (…)
Estomparea graniţelor între TV, social media şi mobile, susţinută de avansul tehnologiei, dă naştere unui (…)
Peste 1200 de experţi în comunicare din toată lumea au luat parte la prima ediţie a studiului global Pulse, (…)
Investiţia în activităţi de promovare pe reţelele sociale este în creştere de la un an la altul. (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Pe 30 ianuarie, agenţia de ştiri Associated Press a anunţat că (…)
Fie că o fac pe cont propriu sau prin agenţiile de recrutare, companiile stau cu ochii pe internet atunci (…)
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de (…)
Toată lumea vrea să ştie ce face concurenţa. În multe situaţii de vânzări, diferenţiatorii (…)
În vânzări, perspicacitatea şi empatia sunt la fel de importante ca o gamă bună de produse. De aceea, (…)
Toate vânzările sunt sociale. Aşa au fost dintotdeauna. Aşa vor fi întotdeauna. Înainte de (…)