
Cum folosesc companiile social media
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de (…)
Studiul GfK „Cum folosesc companiile social media” analizează care sunt reţelele sociale preferate de (…)
Toată lumea vrea să ştie ce face concurenţa. În multe situaţii de vânzări, diferenţiatorii (…)
În vânzări, perspicacitatea şi empatia sunt la fel de importante ca o gamă bună de produse. De aceea, (…)
Toate vânzările sunt sociale. Aşa au fost dintotdeauna. Aşa vor fi întotdeauna. Înainte de (…)
Social media a devenit o stare de fapt, peste tot pe unde te uiţi există cel puţin o persoană care să folosească (…)
Reţelele profesionale online au un succes incredibil peste tot în lume. În ţări precum SUA, în (…)
Identitatea personală online contează şi poate influenţa găsirea unui loc de muncă, de aceea activitatea în (…)
Majoritatea specialiştilor în social media (31%) lucrează în domeniu din 2009, iar 47% dintre cei (…)
In the virtual space there is a rapid transformation taking place since Facebook and other social networks became (…)