Cum se poziționează liderii în era social media
„Prin mesaj clar, unitar, coerent și constant”, rezumă Dragoș Stanca. „Prin comunicare vie și pe cât posibil, (…)
„Prin mesaj clar, unitar, coerent și constant”, rezumă Dragoș Stanca. „Prin comunicare vie și pe cât posibil, (…)
Sorin Psatta răspunde tot cu o întrebare: „Dar ce nu este, pe lumea asta, efemer și volatil?” „Conținutul social (…)
Există viață în afara social media? Răspunsul diferă, cu siguranță, în funcție de perioada în care ai trăit în (…)
În martie 2018, Reuters Institute, în colaborare cu Universitatea Oxford, a realizat studiul „Journalism, Media and (…)
Există viață în afara social media? Răspunsul diferă, cu siguranță, în funcție de perioada în care ai trăit în (…)
Mai există încă persoane care-și neagă vehement atașamentul față de social media. Mai există și nostalgici ai (…)
Cea de-a doua ediție a studiului METRO, International Own Business Study, la care au luat parte 10 țări, printre (…)
”Nu este neobişnuit ca oamenii să ne spună că ceva este fals doar pentru că nu sunt de acord cu premisa unui (…)
Protecția datelor este un subiect sensibil în această perioadă, pe fondul intrării în vigoare a (…)