
Cum să folosești umorul în PR și marketing fără să afectezi imaginea afacerii
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Fie că ești un ONG de media, un influencer sau un brand renumit, ai nevoie de social media. Două tinere Gen Z (…)
Social media marketing este un instrument puternic pentru orice brand, dar există multe concepții greșite care pot (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Într-o lume în care bugetele masive de marketing ale marilor companii pot părea de neatins, antreprenorii și (…)
Aproximativ 65% dintre companiile din România consideră că rețelele de socializare reprezintă principalul lor canal (…)
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe (…)
Majoritatea anunțurilor de recrutare îți cer o anumită experiență în domeniu. Ei bine, dacă abia ai ieșit de pe (…)